Ljuvliga lördag ...

Lördagen den 5 november.
Vakna upp. En bakfull Tobias och en Jonna med mensvärk och PMS. *Smile like you mean it*

Det är bara att hoppas på att chefen vaknat på rätt sida. Annars kommer han få ett helvete på jobbet ikväll.
Ända gången i månaden jag inte hinner räkna till 10 för att samla mina känslor.

Skulle just säga att allt känns mycket bättre nu, när jag sitter nere i källare och stryker ensam, just när jag kom på att jag glömt tampongerna hemma och känner för att gråta högt och placera strykjärnet i pannan .....

Ha en trevlig kväll!
Har en känsla av att det nog inte blir en utgång till äppelbo världshus ikväll, trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0