Myssöndag


Om ni undrar vad jag gjort i helgen är det näsan mer intressant att höra vad jag inte gjort. Så lite gjorde jag.

Men till kvällen traskade jag iväg och serverade lite mat på restaurangen. Fick ett sms om att en överraskning väntade när jag kom hem.
Sätter nyckeln i låset och hinner inte innanför dörren innan han sätter sina händer för mina ögon. Får min pyjamas utskickad i köket och ordet att byta om.

Sen får jag kliva in i vårt härliga vardagsrum som var nått helt fantastiskt. Alla ljus vi hade stod tända i hela rummet, bredvid sängen och i fönstret. Ett fat med pepparkakor och två koppar med varmrykande glögg. Fy sjutton vad jag älskade honom ännu lite mer!

Sen var det filmtime och jag bara njöt så mysigt och fint det var.

Jag älskar honom.


Kommentarer
Postat av: katta

det är du värd kära du!

2011-11-14 @ 17:51:41
Postat av: Denice

Åh Tobias, vad han är härlig! Ni är så fina tillsammans! <3

2011-11-14 @ 21:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0