Every rose has it's thorn


Har nu fjäskat till det, eller fjäskat och fjäskat, jag har deal:at! En matlåda till min man som jag i återbetalning får i form av en massage. 
Igår fick han "ryggskott" och i morse hade han fått en så kallad "Xbox-tumme". Men nu har vi gjort upp en deal och ser nu fram emot kvällen. 


Har dessutom bockat av några av de viktigaste punkterna på "Ska-fucking-vara-klart-Listan" ikväll. Så nu har jag känt mig kreativ nog och rundar av kvällen i soffan framför en film och en mummsig påse LantChips. 

Känner också ett extremt sug efter lön, underhållsstöd och studiebidraget NU! Ska köpa upp halva Hjärtats Rum, en massa ljus, lyktor och en servis på konsum och en massa annat fint till, som jag ska pryda vår nya lya med!





Så lästa jag just någonting som gjorde mig röd om kinder, glad i magen och ett stort leende bara landade på mina läppar. En person som sa så många fina ord om mig. 
En person som jag också hoppas få lära känna bättre! Fina du, Sofie

Kommentarer
Postat av: Sofie

<3 fina du!

2011-11-20 @ 23:07:07
Postat av: Jennie

Hihi! Bäst jag fyller på lite mer i hyllorna då! :)

Hoppas vi ses! Ha det bäst Söta Du!

Kram!

2011-11-21 @ 11:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0