Igår; dagen-efter-fredag, alltså lördag. Idag; söndag


Det är inte så jobbigt att sluta 11.30 på fredagar faktiskt. Att då dessutom börja med Idrott&hälsa B och sedan två sjukt roliga lektioner UF med Cayenne. Ok avslut på veckan och sjukt bra början på helg!


På fredagen klippte jag gräs, fick höra att jag var fantastik, var ner på gymmet och plågade mig själv och Malin med mag-dödaren, smockade i mig tre tjocka smörgåsar med stekt ägg, rakade benen i duschen, packade ner plattång, smink och festklädsel i min adidas-väska, köpte chips på konsum och hade förfest på söderåsen med Lisela!
Inväntade killarna Josef och Viktor och hade sen en sjuk resa till Falun. Helt galna och så jäkla roligt!
Var på Etage och dansade häcken av oss. Fy fasiken vilken kväll!  Och hemresan tog 10 min ungefär, han knappt sätta mig i bilen innan vi var hemma igen.


04.18 gick jag upp för Allégatan. Aldrig har det varit så tyst i Vansbro, och aldrig har jag kännt mig så ensam.













Sen hade jag en toppen lördag, får nog aldrig så mycket gjort som "dagen efter". Handlade, tvättade, städade hela lägenheten från topp till tå, ställde vindruvor på bordet och slumrade till en film i soffan med min kärlek.


Dessutom sitter jag nu med en hel dag till på helgen. - skönt!
Det firas med kakor och tårta för Vilma som fyller .. typ 11 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0