Oh, vilken härlig da' !


 Mitt liv är Rock 'N' Roll !




Drog tidigt iväg till Stockholm i fredags, hämtade upp Andreas vid skolan och lämnade av packningen på fina Mälarhöjden och tog sedan tunnelbanan in till Gamla Stan och Djurgårdsfärgan över till Gröna Lund. Var där tidigt nog för att utan problem få mat och sittplats direkt. Vilket var mycket nödvändigt med tanke på att ingen hade ätit frukost och klockan hade då tickat iväg till 16.00

Å tänkt att det hjälpte inte ett dugg att fylla arton
Nej, för då säljer de bara alkohol till 20 åringar i baren på Grönan..
Detta kunde nu Andreas och Tobias spela glatt på. Han ska ha en jäkla tur min älskling som bara är en 18 dagar gamal 20 åring ..
Men detta var väl inga problem för Jonna Ponna. Klev fram till baren och den manliga bartenderna, la på charmen och beställde min egen öl. mohahaha

Och
The ark rockade! Det var sjukt bra! Såg dock inte så mycket i början. SJUUKT mycket människor. Närmare bestämt 15,000 PERS! 
Finalen .. rawr! Jag får gåshud av tanken <3





Nu gör vi oss i ordning för en grym kväll och utgång i Stockholm. Så jävla rock'N'roll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0