Om du har ett problem så är det Du som är problemet



Denna vackra höstdag innanför väggarna på VUC har jag haft svårt att släppa problem med släprövar (som Cayenne kallar dem.) Men hon har också gett mig lite pepp om hur man ska släppa det och lyckats.
Hon är grymt bra hon, Cayenne. 

Kom hem, la mig i sängen och sov middag med Elephanten. Vaknade till alarmet och insåg efter 4 sek att det fortfarande var torsdag, att jag tagit en powernap och att klockan bara var 14.30
Ringde min farfar och vätska från tårkanalen flödade ett tag.



Mötte sedan upp älskade Isabelle som jag allt för sällan ser. Och fikade med mina fina vänner på Håkansson's och promenerade vidare i den vackra höstdagen på byn.
Nu sitter jag i sängen med datorn och försöker få grepp om vad jag har att göra i alla ämnen, samtidigt som jag tittar på Modo som ligger under mot HV71 i TV-rutan ..









Kommentarer
Postat av: Theres

Sv: Haha ja jag tänkte det med! Vem vet ;)

2011-09-30 @ 08:24:38
URL: http://theresjs.blogg.se/
Postat av: Tobias

Fin pöjk i bakrunden på bilden ! ;D

2011-09-30 @ 11:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0