taggad som en igelkott



Chillar fint i fotöljen inne i UF-rummet. Det är nu det börjar, det har dragit igång och jag är taggad som en igelkott ! Nu har jag fått det precis som jag vill och det kommer bli så jäkla roligt så det är inte sant!
Planen som var uppritad tidigare är hopknölad. Ledsen att jag gjort någon besviken och ledsen. Men jag valde min egen väg och får göra precis som jag vill. Nu startar jag upp mitt eget företag med Magnus. Och det mina vänner, det känns sjukt jäkla bra!!  tack Magnus, tack!

Åh
tillsammans med tidigare Rub me, kan det här bara bli bra. De peppar, de ser inge problem, bara möjligheter.


Nu laddar jag för en hel helg fullspeckad med jobb, innan nästa skolvecka drar igång och tar slut. Nästa helg drar vi på The Ark. Det blir Rock'N'Roll






TAKE CARE
/Jonna Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0