12 september 2011


Idag är jag svartvit. Nu har ni det svart på vitt (åh gud va rolig jag är)

Skämt å sido kom just hem från skolan och min måndag som numera avslutas med en sång lektion. Hur jäkla roligt som helst ! & även som Theres förvarnat mig lite om, den pinsamma och skämmiga delen. huhum^


Medan min man är ute i skogen och plockar lingon går jag på Håkansson's med mina vänner and having a good time  en mysig måndageftermiddag. Men i morgon är det min tur. På med kängor och bärplockarbyxorna (LÄS: polack-brackorna  hehe) i morgon och resten av veckan ska spenderas ute i skogen och tjäna pengar. (Så jag har råd att festa och shoppa lös i Stockholm i helgen)¨

Ska skölja upp vindruvorna och göra mysigt i rummet. Ikväll blir det myskväll framför TV:n. Jag har bokat den, t´v:n alltså, kl 20.00 då jag hoppas att det är IDOL. Annars blir det en repris på dokumentären som sändes i lördags om 11:e september 2001.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0