score!




Det blev en snabbvända till skolan, fram och tillbaka. Kände att jag inte var i topp form alls. Allt vad kallsvettningar innebär var hur jag kände. En förkylning har ju tacklat mig i ryggen i helgen så.
Guuh va drygt, känns som jag sitter och försöker försvara mig själv. Ska jag verkligen inte behöva göra.
Gick hem och slog på dokumentären om 11 sep och slocknade snart i sängen klädd i shorts och linne och sov djupt i 3 timmar.


Till eftermiddan kom min pojkvän hem och föreslog att vi skulle baka negerbollar.
Så det gjorde vi. Lite tisdagsmys framför hockeyn som nu dragit igång och kommer hålla på hela vintern, fem matcher i veckan  - score!
haha


Nu har han slagit på en film på Canal+ PLAY
Den nya med Mikael Persbrant


TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0