Det är roligt att tjäna pengar!

Skrattade just åt dynamit harry så det är spott över hela skärmen. en liten parantes bara

Sitter som sagt och sneglar lite på Jönssonligan samtidigt som jag smikar mig, äter frukost, damsuger och äter gårkvällens sega popcorn.  Fick ett par timmar över när jag kom på att jag börjar 9.30


Höjdpunkten på skoldagens igår var såklart föreläsningen med Håkki och dans och sång från esteterna, som den avslutades med. Dessa esteter, helst otroliga! grymt jäkla duktiga



Efter skolan stoppade jag fötterna i mina Gortex och så kom min pojkvän och plockade upp mig så körde vi till skogs. Med en jädrans massa hinkar och bärplockare spenderade vi tre timmar ute i skogen och fångade lingon. 
Det var faktiskt riktigt mysigt. Speciellt när solen låg på slänten där vi stod
Den sista halvtimmen värkte min rygg en aning och knott(-fan) var jävligare än jävligaste. Men när vi körde hem med 66.6 kg lingon i bakluckan kände vi oss väldigt nöjda.  - & Än mer nöjda när vi kom hem och fått 1065 kr för det! Satt förnbannat fin till helgen. Sen käkade vi popcorn i sängen som belöning och skämdes till Bonde Söker Fru
Och att avgöra på vädret idag så tar vi nog en vända till!
Det är roligt att tjäna pengar!






Du gör mig lycklig!
Han är det bästa jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0