Why is everybody so serious ? Acting so damn mysterious



Går hem med bestämda steg efter en toppendag i skolan. Och bättre blir det. Fy fasiken så mycket vi har framför oss! Och jag älskar det. Kommer bli så jädrans bra

Sen att det första jag ser när jag kommer fram till porten hemma är spyan som någon kasstat ur sig kvällen innan, fick mig att tappa allt vad matlust är. Speciellt när luktsinnet också fick nos på härligheten .. 

Kliver sen in innan för dörren hemma och det hänger strumpor, trosor och kalsonger på handtag, väggar och golv och inser jag att tvätt tiden måste ha gått ut innan min älskning fått allt att torka. Äntligen lite rena kläder och framför allt strumpor! De jag hade på mig idag hade jag för tredje dagen. Äckligt, I know. Men så blir det lätt på slutet när man inte äger så många par (fast dessa hade jag dessutom snott av tobias när min låda var tom) och man inte vill tvätta för ens tvättkorgen, eller konsums plastkassar rättare sagt, är fulla och garderoben inte har mer att bjuda på än det som var modernt 2004 ..





Men nu ska jag se till att sopa ihop alla underkläderna innan jag får hem lite trevligt sällskap på kaffe, så de inte tror att vi haft någon mysig kärlekslek här igår kväll.


TAKE CARE !

/ jons jonna frida elisabeth andersson

Kommentarer
Postat av: Coolingen Andreas

Du har stavat fel på titeln, det står "Mysetrious" (A) fniss

2011-09-22 @ 19:07:11
Postat av: Jonna



Jasså du cooling-Anderas! Det är inte dåligt vad jag stavar fel hela tiden. Och tänka att det antingen är på logginlägg till dig, eller du som hittar dem. fnissss

2011-09-22 @ 22:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0