the iceprincess inside me



Det spelar ingen roll om du håller uppe din träning under hela året för inför issäsongen, du kommer aldrig undan mördarträningsverken två dagar senare, efter den första isträningen ..  - och jag älskar det!

Att jag satte båda mina axlar, både på mark och is, på första hoppet gjorde susen för resten av träningen. 
Känslan alltså, fy fasiken va den är underbar. Jag älskar det !
Sen att man är lite mörbultad idag, och förmodligen kommer gå som man lagt nått i byxan i morgon det får man räkna med efter 2 h och 20 min som första träningspass på säsongen!

 

 

Nu ska jag dra på mig min nya shorta från Nelly.com, borsta tänderna och göra mig redo för en timmes matte!
Resten av dagen med UF, möta upp Isabelle och sedan fika med de gamla godingarna som förr, som det alltid borde vara!

 

dessutom hade jag ett telefonsamtal igår som gett mig mer hopp än någonsin tidigare. Det känns overkligen, som en dröm. Så nära kan det vara

TAKE CARE!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0