söndagsgodis



Eftersom lördagen bjöd på sol och värme och en massa glada miner gick vi en vända ut på byn för att fönstershoppa. Det misslyckades redan i första affären där både jag och Mats hittade var sina par skor. Och jag är så oerhört glad att jag köpte dem, för jag älskar dem. Lika snygga och användbara såväl som till fest som vardag. 
.. Dessutom kunde jag släppa de skor jag tidigare spanat in på Nelly.com i snarlika modell för 1.500 ..


Sen drog vi på loppis. Inte heller där kom jag tomhänt ifrån. En tuff ring för 10 enstaka kronor som jag köpte av Matilda, och kakor för att stödja Amandas skolresa. Och Tobias gamla mössa som han trodde (och hoppades) aldrig mer skulle få se.


En repa in på systembolaget och plockade en korg mer lite annorlunda öl. Fast de var ju inte till mig. Så därifrån kom jag faktiskt utan kasse, såklart.


Åkte till Dala-Järna för att nätshoppa, umgås med fiina Emma och käka tacos. 
Och drog sedan på Selin's med tobias för en öl och lite fint umgänge. Där satt jag vi och lirade Alfapet nu so alla verkar köra. Eftersom jag så fint nu äntligen skickan in min så hade jag ingen att spela på själv, utan hjälpte Lars. Där satt vi på Selin's, 5 pers och stirrade ner på våra iphones, någorlunda, tysta och drack öl. Skön kväll! 
Innan vi drog vidare på lite mer ös-fest på Dido som ordnat med disco. Var en alldeles lagom kväll



Ikväll är det pizza och söndag-godis i soffan framför TV:n





En person i hela världen kan få mig glad igen i en handvändning
Du gör mig lycklig

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha vilken underbar bild :D

Och. Du är en fin människa Jonna. Jag ska spana in dina kläder sen när du får dom också ;)

2011-09-25 @ 13:36:58
Postat av: Jonna

Det är den, helt underbar! Får mig att le varje gång! :')



Det är du som är en fin människa, Emma!

Jag kommer hem till dig med påsarna så fort de kommer, så kan jag mannekänga för dig!

2011-09-25 @ 13:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0