2011-09-26


Inte nog med att jag vaknade kl. 8 denna måndagmorgon och man undrar om man verkligen hunnit med alla morognrutiner på en kvart, så får jag att slag med knytnäven i magen och mitt humör tog vändning nästan värre än hormonsvängningar.
Jag är ledsen och besviken på folk och har irriterat mig för lätt. Less på att det ibland verkar som att jag inte klarar av någonting själv. 


Och det största problemet i allt det här är jag själv .. Att jag orka bry mig och ta åt mig.
Skulle behöva min iphone att ge mig en "självförtroendeboost"


Slut på självömkan och elände. Nu ska jag byta tröja och sedan gå tillbaka till skolan för att sedan hoppa in i minibussen och dra till Snöån och spela golf med Idrott&hälsa B gänget. Det ska bli rikigt roligt! 
Aldrig testat det innan, tror jag. Förutom minigolfen som ligger mig vaarmt om hjätat, typ.


HAVE A NICE DAY
/ J

Kommentarer
Postat av: Micaela

Jag saknar dig väldigt, väldigt mycket Jonna!! <3

2011-09-26 @ 17:42:43
URL: http://blogspot.com
Postat av: Jonna

Och jag dig! Vi kan väl höras av i veckan <3

2011-09-27 @ 07:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0