30 September 2011




Ni vet känslan av att omedvetet slå ner stjärten på toaletten med uppfällt lock. Men tror man ska trilla genom jorden, landa i Kina. Chocken ..
Så började jag min morgon när jag knappt hunnit vakna. Och var jag inte vaken då så kan jag säga att jag blev det sen.

Så även om jag kände mig fullt vaken och konsentrerad under första lektionen trodde jag hela hjärnan skulle kollapsa av all information och vad jag skulle komma ihåg och hinna idag och den kommande veckan.
Men det ska jag ta kontroll över idag!
Sen gå till simhallen för att ta ett par vändor i bassängen, lägga mig ett tag i solariet och sen kanske spendera min fredagkväll hos min mamma.  


Tack&hej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0