Nästan lite för bra

Jag är inne i någon "Jag-vill-ha-period" .
Mina snygga skor som jag sett på internet är borta, antingen har jag glömt vilken sida de var på, eller så har scorett design:at om sin hemsida och de är gone forever förmodligen. They were so Jonna-style!
Och jag har aldrig velat haft dem så mycket som nu, typiskt.


Men tro inte att jag glömmer allt jag har för det! Bättre blir det med tanke på vad vi var och tittade på i helgen! ;)


Nästa helg blir det utgång i stockholm och konstert på Grönan med The Ark tillsammans med de bästa, fasiken va roligt! En hel lägenhet ensamma jag och min pojkvän, i Stockholm   - på Mälarjhöjden (!!) dessutom
Lite för bra tror jag visst!



Men nu ska jag packa väska och sätta fart mot Leksand där jag ska spendera natten hos bästa Sara. En hel myskväll, inget mig emot!

TAKE CARE
/ jonna andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0