what the hell is going on?



Egentligen borde jag nog passa mig för att skriva att jag gick upp lite tidigare i morse för en powerwalk runt saltvik i den sköna höstvädret. Någon störs sig visst på bloggar som skriver eller citat "skryter" om när de tränar ..    hah


Ser fram emot eftermiddagen som ska spenderas i Dala-Järna med gammelmoster Gunborg och mamma & baka tunnbröd i bagarstugan hela kvällen. Sen ska jag göra det jag egentligen tänk göra igår kväll, krypa ner i ett varmt skumbad med Bamses badskum och tända ljus runt badkaret och en bok under näsan.

Men nu ska jag ringa farbror polisen och fråga varför de inte sköter sitt jobb och är ute och letar efter min pappa istället för att .. vad nu för annat onödligt de håller på med ..?





TAKE CARE
/j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0