2 April


Det har aldrig varit så stökigt och sådan oordning i lägenheten.
Jag kan nog säga, utan att överdriva, att jag inte haft det så stökigt som när jag bodde i nås med mamma i mitt lilla flickrum. När det värsta jag visste var att städa. .. Och då hade jag bara mitt lilla rum fyllt med gosedjur och färgpennor ..

När vi kom hem igår släppte vi allt vi hade och rotade upp det vi ville ha i väskorna och lät resten ligga, slängde oss i soffan och slappade hela kvällen. Ska börja lyfta på lite kläder så jag kan se golvet igen.
Dessutom kommer Majsinbrax på kaffe  ikväll .. nej då kan det inte se ut såhär!


Ska invänta min stora lillebror och beställa sommarens peace&love-biljett! Rock'N'Roll säger vi om det.
Gudars så jävla roligt det ska bli, åå vad jag ser fram emot det !


Ikväll kommer det upp lite bilder från vår fantastiska helg!
Stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0