Godmorgon världen!


Vaknade. Fruuuktansvärt trött, av väckarklockan. Facebook förberedde mig om väder, vind och Vansbros gator. Så jag slapp hänghaka och darrläpp..

Klurar på hur jag med tankens kraft ska få min ziperall ur byrån och på mig utan att slippa lyfta på täcket och frysa ihjäl. Insåg att jag skulle komma försent till jobbet om jag inte slutade försöka. Gjorde ett ryck och flög upp, fick upp dressen och drog på den, i en och samma rörelse. Sen höll jag på att svimma..
Blodtrycket ni vet, lär mig aldrig..
Men när jag väl börjar kunna utskilja konturerna igen bultar mitt huvud av någon form av tom huvudvärk. - vänta, jag känner mig bakfull? Var jag ut igår? Magen ger samma symtom.

Tack och lov, nej. Dock några timmar förlite sömn och tom mage, för länge. Kokade gröten som nu ska kicka igång mig. Idag stänger jag av hjärnans funktion - att tänka, bara gör den här dagen.
.. När jag började anstränga mig att tänka igårkväll på jobbet så fick gubbarna två vatten istället för Mariestad, till maten. Memeth fick servera dem 15 min senare, jag insåg det aldrig. As roligt.



Ha en fin dag kära vänner
Det ska jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0