It's going ny way


Försökte dra mig så länge jag kunde i morse. Hade ångest över redovisningen och lektionen som jag skulle hålla.
Allt det, helt i onödan. Struntade i "redovisningen" och nöjde mig med ett VG. Skäms lite över det nu men jag kan ju ändra mig. Men Orken är slut.
Världens bästa Cayenne som alltid ställer upp hjälpte mig med lektionen och gjorde det till en riktig sådan. Ingen hade nog gissat att det egentligen var jag som skulle hålla den ...


Nu sitter jag här, extremt nöjd och med ett stort leende på läpparna och en iskall Amstel i handen framför fotbollen, efter ett 10 timmars pass som kändes som 3.

Inte nog med det hade det klirrat till på kontot i morse. Kunde inte ha suttit bättre. Alla mina "skulder" är betalda och jag har fortfarande 2000 kvar att leva på. Och då har jag inte ens fått från restaurangen och studie bidraget. Tung plånka, den ska med till Stockholm nästa vecka! SCORE!



Take care!

Och han, han som kan vara det knäppaste, & den som jag har allra allra roligast med - världens bästa lillebror.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0