Ledig lördag!


Älskar att vakna självmant strax efter åtta, när jag erbjudit mig själv att sova så länge jag vill. Nu ska jag snoosa och mysa innan jag går upp och börjar min lediga lördag, som ser ut att bli vacker!


Blev inringd för jobb till Handelsbanken när vi var påväg hem från Sandviken. Så igår blev en heldag. Fick meddelande från Katta som ville umgås lite. Frågade om hon hade möjlighet och ville käka lunch med mig. Så hon slängde sig i bilen, vi käkade lunch på Selin's, och intensivumgicks i 45 min. Mycket trevligt, enligt min mening.
Gick sedan tillbaka och satte mig i kassan. Hann inte fundera innan klockan plötsligt var 14.45 och drykt en timme senare var jag hemma. Vilade lite och bytte sedan om till Servitris.

Är glad att folk, tydligen, inte var på sitt bästa festhumör Fredagen den 13. Jag fick sluta kl 22 och efter tolv timmas arbete var jag nöjd med mig själv, soffan, Tobias och en ledig lördag att se framemot!


Så. Nu ska jag planera min dag. En springtur ska få kicka igång mig. Åå om ni överhuvudtaget kunde förstå hur underbart det var att säga, att jag är frisk som en nötkärna och har börjat träna!
Sen ska jag höra av mig till Sofie som jag hoppas följer med mig till Borlänge på fotboll! Mycket mysigt :)

Sen får vi se om Maja har någon tid över för lilla mig, i sitt fullspeckade schema, till kvällen. Möjligen en liten fikaträff som kanske resulterar i en utgång med lite fest, who knows.



TAKE CARE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0