Lovmys i duggregn

Jag har sagt det förut och jag säger det igen - jag kan vara både spännande och rolig att sova tillsammans med.
Gick in till Jocke i morse och lyssnade igenom vilka diskutioner jag haft med mig själv under natten, på min 'sleeptalk-app'. Vi vred oss av skratt och tårarna sprutade. Otroligt roligt

Tog en lång promenad ute vid stugan i dugg regnet, på förmiddagen och åkte sedan hem och gjorde det som många gör när det är så trist väder.
Slog på bastun till kvällen och beställde pizza, som dessutom kan ha varit den godaste jag ätit på länge!

Så här ligger jag nog. En underbar känsla i kroppen efter bastu och dusch och med en mätt mage. Sista kvällen i Sandviken. Det är snart midnatt och vi slog på en skräckis som gick på TV - paranormal activity II.
Känner att jag inte har någon lust att slå på sleeptalken ikväll .. Hmm
Känner att jag nog egentligen ska gå och lägga mig redan nu egentligen..

TAKE CARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0