Shit ..


Jag har blivit bekväm!
Shit.
Jag är van vid att knappt ha någonting överhuvudtaget att göra i skolan nu. Gå på de fåtal lektioner jag har och jag är klar, i princip.
Såg precis ett ansikte titta på mig, med en blick som sa allt och påminde mig om en uppgift jag fortfarande har kvar. En muntlig, förmodligen världens enklaste, kortaste redovisning, bara på en rast i cafeterian och jag har ett MVG i naturkunskap. - men jag ORKAR inte. Vad är det med mig? nästan inte ens Ok..


Var ledig hela kvällen igår. Tog ett efterlängtat skönt gympass, kom hem och hade mamma och Vilma på besök. Lagade mat och åt tillsammans hemma hos mig. Jag har världens, världens bästa mamma. Det ska ni veta.
Sen hade vi soffmys hela kvällen, Vilma och jag, framför den bästa TV serien som kan ha gjorts - Solsidan. Gjorde min kväll.


Nu sitter jag här, bara sitter av dötid i väntan på Cayenne. Sen väntar ett sånt där hiskerligt långt arbetspass ikväll ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0