Skön söndagsförmiddag

Vaknade tidigt till gryningsljuset som jag medvetet valde att säppa in genom att inte dra ber gardinen helt.
Snoosade och vaknade igen kl 8.

Drog på mig tränigsoutfit:en och tog en powerwalk runt Saltvik för att få ny luft i lungorna, en bra start på dagen och ett hopp om att det kanske är vad som behövs för att övervinna den här förkylningen som jag mer än gärna skulle strypa, om jag kunde.

Har som sagt fått nog, för länge sedan. Men nu börjar jag se ett slut och känner mig bättre. Så nu jäklar ska den få se. Slagit på stort och köpt en Kan Jang också. Citron och ingefära - försök att övervinna det här din jävel!

Har också haft en skön Påsk, som sagt. Missar den "stora" påsklunchen idag när jag om en timme ska bege mig till jobbet. Stannar sedan hemma ikväll och har söndags mys i soffan framför så ska det låta med mitt huve på en varm mage.
Jobbar även i morgon och sen beger jag mig till Sandviken, till min älskade farfar några dagar för att ha allt vad påsklov innebär!


TAKE CARE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0