Sol, fotboll och grillad lax

Började den här morgonen med att tappa telefonen ner på näsbenet, nyser och en liten gullig bubbla av snor satte sig i näsborren.


Väljer de bästa dagarna att vara ledig på.
Fick ett ryck in i städartagen på förmiddagen, tog en härlig promenad med mamma och fångade upp lite sol. Klädde sedan på mig ett extra plagg och satte fart mot Borlänge med tre häärliga brudar, för att hejja på Hulån. Som aldrig klarat det utan vårt stöd. 1-6 till Hulån och det gillar vi.

Släppte av brudarna, Sofie, Eveline och Malin, på Allégatan och åkte sedan vidare till mor min som bjöd oss, två utsvultna ungdomar, på riktigt god grillad lax och pressad potatis. Myste lite och åkte sedan hem, hällde upp chipspåsen i min fina chipsskål och somnade på Tobias arm. En härlig lördag.

Nu ska jag göra mig i ordning för några timmars jobb innan jag tar ett break vid 15.00 för att besöka kultur huset där det blir modeshow för hela slanten. Och inte nog med det är ju min Stora lillebror som är med och går mannekäng ;-)


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0