Studenten 2012


Närmar sig med stormsteg!
Nästa vecka är det påsklov och efter det är det så gott som slut. Det är då man inte kommer hinna blinka.

Har klickat hem en studentklänning som jag ev kommer ha, om jag inte känner mer för min andra.
Hur som haver så ville jag ha den här så jag köpte den innan någon annan gjorde det. En del gör så här när de vill vara lika snygg som mig, köper klänningen som jag sagt att jag ska ha.
;-)


Och nu är den min, biljetten till peace&love i sommar, som jag nämnde tidigare.
Nu är det bara en, redan bestämd, internetbeställning till innan alla tjänade pengar ska sparas!



Har även besök av Jocke och Linus som har tagit plats framför Tvspelet nu när Tobias är på jobbet. De ropar att de är hungriga och förstår inte rikigt vad de vill jag ska svara?
Får bli rostad macka och O'boy. Är nu mera likvid för 7 kr på min bankomatkort i väntan på lön. Nice!



TAKE CARE


Kommentarer
Postat av: Emma

Fin klänning! :D

2012-04-03 @ 00:16:17
Postat av: Sofie

Finns ingen som någonsin blir lika snygg som du! :) puss

2012-04-03 @ 08:52:02
Postat av: Maja Gustafsson

Snygg klänning och nu taggar vi inför den kommande studenten! <3

2012-04-03 @ 11:08:46
Postat av: sara

Skitsnygg klänning! Berätta för allt i världen inte för någon vart du köpt den även om du är så snygg så du brädar alla tjejer som försöker härma dig! Puss

2012-04-03 @ 13:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0