Tidig måndagmorgon

Är ganska duktig på att planera en springtur på morgonen innan skolan, på kvällen. 
Jag är också ganska duktig på att skjuta upp det till eftermiddagen när väckarklockan väl ringer. 
Som så även denna morgon. 

Facebook var terrat med upprörda statusar om snö, slask och kaos i Stan. Drog upp gardinen och till min lycka endast en grå himmel och blöt asfalt. Fick sedan ett chockande sms, som fick mig att vakna och le, av min Kära vän. Vet dock inte om vi (jag) kommer kunna ro det i land. Men lite uträkningar och planering så får vi nog se!


Klockan tolv ska jag även på en presskonferens, ett lunchmöte på Flottaren. Riktigt trevligt!
Dels för att offentliggöra min uppgift i Vansbros stora event i sommar. 
Nej, jag är glad, det ska blir så kul! 


Och ikväll får jag även storfrämmande från Björbo. En hårt arbetande dagisfröken, min bästa vän och allas vår Sara.  Som jag måste, och vill, intensivumgås med nu de sista månaderna innan hon drar till Rodhos, för att stanna där hela sommaren.
image description


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0