trevlig helg


Nu börjar, vad jag skulle vilja kalla, en helvetes helg. 
Kom just hem från baknen och om 30 min börjar mitt pass och slutar så gott som på söndag 22.00.
Men jag tänker på pengarna, jag gör det för pengarna. 
Pengarna som jag sedan ska lägga på något så onödigt som ett nytt lås till vår gamla lägenhet, dit jag tappade bort min nyckel.

Idag är jag lite bitter, som ni hör. 
Min mage är inte bara full med massa konstiga känslor jag inte kan kontrollera, utan obehag och mensverk också.

Tur jag knappt har någonting i skolan, tar ut min helg i veckorna istället! 
Så, nu känns allt redan mycket bättre! :)


TREVLIG Helg!



image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0