6 April



Ett 15 timmars pass väntar. Våndas lite och det har gett sina spår i magen, antar jag, som jag nu inte kan tygla. 
Mina 7 första timmar som är dem bästa ser jag fram emot. Med glada goa människor jag känner sen tidigare.
Den andra halvan gör jag enbart för pengarnass skull. Jobbar in dem ikväll för att få vara ledig i morgon och ändå få ihop min ekonomi. 
Crazy, I know. Helt galet egentligen. 

Måste kolla vårt lama medicinskåp efter någonting.  - Alvedon, alvedon, nässpray, hostmedicin, slemlösande.. nej. 
Måste ringa min älskade mamma
Glad Påsk kära kära vänner!
Nu njuter vi av den här helgen. Och vi som har påsklov av hela nästa vecka. - Så himla skönt!
Ta hand om er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0