Tisdagkväll

Jag vet vad jag vill. Jag vet precis vad jag vill och hur jag vill ha det. Jag vet vad jag vill kämpa för. Jag har gjort saker i livet som jag kanske inte är så stolt över. MEN, det kommer vi alla.

Det är misslyckanden och motgångar som får oss att inse och uppskatta.

Jag är lyckligare nu.
Vi ska flytta till en helt underbar lägenhet. Apartment of my dream actually!
Det ska bli helt jävla underbart och jag kan inte tänka på annat.
Jag har så mycket på, så mycket planer och drömmar. Men vi börjar med lägenheten och jobbet nu. För att komma någonstans med någonting måste man ta en sak itaget. Men allt kommer jag hinna med, lita på det. Jag vet precis vad jag vill.

Finns ingenting som kan stoppa mig.


Ett helt värdelöst inlägg om ingenting.
Men jag har ju tappat charmen med bloggen så snart är det nog borta förgått i allafall.


Inväntar en fin vän som ska göra mig sällskap i soffan och dricka ta och snacka skit några timmar.


Ha en bra dag!
TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0