1 Februari


Ett datum värt att minnas.


Dagen har bara fortsätt ännu bättre. Telefon linjen har nästan gått het. Ännu en anledning att 19 visst är värt att fira och man blir precis lika uppmärksammad och ompysslad. Jag har världens bästa vänner, familj och pojkvän. Jag älskar er allihop!

Och Facebook har aldrig fått mig på så bra humör, hållit mig glad hela dagen med alla människor som skickar en fin hälsning, om jag bara kunde tala om hur mycket det gör och betyder, från människor som man annars inte skulle haft den kontakten med <3

Stort tack till min älskade mamma som alltid ställer upp, hjälper och bryr sig. Vad det gäller bara kalaset ikväll så hade det inte blivit så bra som inte du hjälpt mig, med allt.



Och hur avslutas kvällen?
Inte bara med en ännu mysigare hem och saker jag fått, utan även en nyhet om att Idah, fina Idah, äntligen har fått en son tillsammans med Tobbe. - På min födelsedag! Lyckan är total för deras skull, grattis grattis så underbart!! <3


På lördag är det party. Party på allégatan 13c ! Välkommen, om du kommer med humöret på topp, peace, är städad och kan ha en trevlig kväll tillsammans med mina, alls våra vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0