at school

Sitter i skolans caféteria. Det är dött
En klunga med kortspelade spårsvettsare sitter i ett hörn, gör inte mycket väsen från sig.

Jag, robin och viktor, var och en inne i sitt pluggande och ett bord med några av de häftigare gänget på skolan. De med pirecing, säckiga kläder och som håller på med det där som jag inte blivit vuxen nog för än, rökning. 


På tal om vuxen så närmar jag mig det med stormsteg. Idag är det 365 dagar kvar till jag fyller 20. Skrämmande. 
Men vilken härlig dag jag haft, so far! Över 120 gratulationer på facebook och de fortsätter trilla in, sms och samtal och man känner sig så uppskattad och ihågkommen. Ni är härliga allihop, tack ska ni ha!

Inga tända ljus, sång eller frukost på sängen. Men en ack så härlig lugn morgon i min ensamhet. 
Tidig morgon i skolan och arbetet betades av och sen kom min kära Maja med ett fint inslaget paket med innehåll jag bara älskar och ska sätta upp i lägenheten så fort jag kommer hem! TACK! 
Hon är bra hon, hon hjälper mig och inreder, tipsar och trixar. Kollar, mäter och möblerar om. Nu har vi fått ett nytt frächt och mysigt kök! 

Dit ska jag bjuda in min släkt och vänner ikväll. Så nu ska jag packa ihop, svira om, ta en dans med dammsugaren och baka negerbollar!

image description

Ha en toppen dag kära vänner!

TAKE CARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0