back to business


- back to school

Vaknade i morse och insåg att det var idag, om då 45 min, som jag hade prov i naturkunskap B - Cellen. 
Att böckerna var med till Estland och tillbaka hade dock inte gett mycket mer än onödigt bärande av dem. 
Det skulle aldrig gå. Deal:ade med Hasse och skjuter upp det ett par dagar."no big deal" (ha.ha.ha)


Känslan av att komma hem igår var outstanding. Ett berg av disk, dammråttor som sprang mellan sovrummet och hallen, täcken och kuddar på golvet och döda blommor. Kom i städartagen och snart var det ett Hem igen. 
Så kom han hem, han som jag saknat mest! Tog ett par klunkar av den där sörjan han har börjat med, pulver och vatten. Så gjorde vi ett pass på gymmet. Och jävlar i mig va skönt det var, vad lätt det gick! Antingen är det verkligen effekt på den där blandningen eller bara psykiskt, huh? ;-)


Sen är han bara bäst min tobias. helt underbar
jag älskar honom !


- Och det utan att vara det minsta tofflig, hör du det Fredrik Nises!
Och idag är det alla hjärtans dag. Som vilken annan dag som helst. 
Det blir vad man gör det till och jag tänker visa världen lite extra kärlek
Ge till min älskling och tänka på min ängel, som jag saknar nått så frukansvärt just nu.


image description
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0