En måndagkväll i februari


Ligger under filten i soffan och tittar på de amerikanska tjockisarna. De är nå fruktansvärda, extrema, otroliga och enastående!

Och för första gången är jag uppriktigt ledsen och besviken över att jag glömt datorn i skolan. Vi har inget Office på den andra och jag känner att det här är slöseri med tid .. Nu när jag äntligen kommit in i pluggar-tagen.

Antingen ska jag se till att släppa tanken och inse att det är som det är, och gilla läget. Eller så tar jag en vända till morsan och hämtar min andra bärbara. Guuh så ambitiöst.


Eftersom morgon dagen är fullbokad från morgon till kväll så har jag nog inget annat val.
Då ska jag spendera hela dagen men min kära Nina. Drömma oss in i framtiden ett tag och sedan gå till den nya restaurangen som öppnar hos min mamma kl 19.00 med min lillasyster som kock och servitris. Det ska bli oerhört mysigt!

TAKE CARE!




En bild från Tallinn där vi (jag) testade bröllopsklänningar och drömde mig in i framtiden. ( förjäves i och för sig eftersom Tobias, ganska oromantiskt, klargjort för mig att gifta sig är bara dyrt och för mycket folk att vara trevlig mot under ett och samma tillfälle. Min man <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0