End of business


Malin har börjat dagen med att köra slut på mig. Eller kicka igång mig. Om så är fallet väntar jag fortfarande på den där kicken efter duschen som än inte dragit igång. Kanske efter den här kaffekoppen. 

Sen glömde jag både BH:n och trosorna, så traskade hem och luftade stjärten och tuttarna stutsandes fria. Tänkte på alla jag mötte, alla lyckligt oventande.


Kom hem för att rätta till den fria härliga känslan till en mer behaglig. Tobias var grinig efter att han under natten fått en elak finne som nästan fått hans läpp att svulna, så nu börjar jag hitta tillbaka efter att han råkat smitta av sig lite.


Och igårkväll innan jag somnat, efter att jag ätit så mycket godis så magen gnällde, såg jag mitt första avsnitt av Big Brother. Jag kan bara konstatera att det är inte är konstigt att det är krig i världen. 
Haha, fy sjutton va jag skrattade. Helt underbart vilka människor.
Nu tar jag lov, det kan ni lite på! 





TAKE CARE!



image description



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0