Harry's


Igår spratt det i kroppen när jag var helt ensam i hela världens, kändes det som. Tog mig ingenstans och visste varken ut eller in.

Men så inom loppet av 34 min hade jag hela dagen planerad, fick skjuts med morbror till mormor. Smockade i mig en semla, och halkade tillbaka hem till Vansbro. Slängde mig o duschen och drog på en mysig "afterski" hos Hallqvist, grillad mat, glywine och solsken.
Åkte hem och fixade lite smycken tillsammans med Magnus. Klippte sönder mina jeans, blev lite rock'n'roll och ringde Amanda. Sen drog vi, brudarna och Robin, på fest upp till Sälenfjällen, på Harry's närmare bestämt. Och jädrar anamma så roligt vi hade!!

Och idag är magen inte i sin bästa form. Som alltid dessa dagar.
Känner mig tjock och äcklig. Så då åkte jag med grabbarna upp till Saltvik och smockade i mig en pizza. (Guuh va jag "smockar")
Tog en promenad ner på byn och nu sitter jag ute på balkongen under min stora tjocka filt och odlar fräknar på näsan och dricker coca cola (gör inte så mycket för att jag ska känna mig minsta tjock heller)


Känner livskvalité som jag lyckas ta vara på denna vackra underbara sköna bakfylledag.


TAKE CARE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0