Home sweet home


Så. Nu är jag tillbaka från Trysil till och med. Snabbt och smärtfritt och fy sjutton va det har varit roligt! Så fort vi kom iväg i går morse kändes allt bra igen. Vädret var strålande och lyckan var fullbordad. Vilket gäng, Vilka tjejer. Helt otroligt!
Det har varit mycket på, många föreläsningar och uppdrag det har inte varit annat än givande, inspirerande, engagerande och så sjukt kul! Tack!

MEN. Jag är inte den som har svårt med att sova borta, & har aldrig haft! Men det här är första gången som jag känt att jag verkligen längtat hem. Önskade att jag var en snigel och fick med mig mitt hem på ryggen. Tack och lov har det varit så full upp och annat att tänka på hela tiden så jag fick inte allt för mycket tid till att tänka på det.


Nu är jag hemma igen. Slängt mig på soffan. Ska svira om till pyjamas, diska lite och lägga mig tillbaka och sova några timmar. Vakna till min älskade kommer hem i natt och överraska honom, och sedan fundera på om jag ens ska lägga mig igen eller vara vaken till strax efter 04. För 04.30 plockar kära Cayenne upp mig igen och vi drar på nästa äventyr mot Tallinn! Wihoooo!

Och tyvärr är vår Kära Maja inte med till Tallinn i allafall. Jag tänker på dig och er och det kommer bli bra. Jag håller alla tummar och tår. <3 kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0