Måndagskväll


Planering inför Tallinn. Tiden är knapp och jag är hög av förväntat. Jädrar va roligt det ska bli!

På onsdag morgon åker vi till Trysil på andra delen av tjejer och ledarskap. - mycket trevligt!
Sen packar vi ihop, åker hem, packar om och kör ner till Stockholm, Cayenne och jag, och tar sedan första flyget till Tallinn på fredag morgon. Så i Tallinn stannar vi till på måndag. Kommer bli så jäkla kul! Vilket gäng, vilken resa!


Nu sitter jag hemma i soffan med en lillasyster till höger om mig, och en liten tuffs till hund på vänster arm. Fick alltså lilla Kasper med mig hem ikväll, Majas fina lilla gofis.
Inväntar stora lillebror och morsan för att den beställa hem lite mat och mysa. Hela min familj, hemma hos mig. Skönt.

Du skulle vara hos mig nu pappa. Se hur fint jag bor. Hur bra jag har det. Min underbara kille och hans underbara familj. Jag önskar att du hunnit träffa dem allihop innan ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0