Neggo peggo


Här kommer ett tråkigt inlägg.

Jag är trött och slut. I huvet.
Bara tanken på allting får mig att gråta. Vi åker 8 i morgon bitti, och jag har fortfarande inte packat klart. Jag varken orkar eller vill. Just nu vill jag inte ens åka.
Det är nog mycket som byggts på inom ett tag, som sig släpper ut nu. Så i morgon är det bra och jag är taggad igen.

Vill bara vara ensam med mitt tråkig och bittra jag. Slog mig ner vid tv och ringde min mamma. Hon är bra hon.

Nu sitter jag i min underbara ziperall, gråter, torkar tårarna mellan fniss och skrattattacker till Jackass 3 - de är fan sjuka. Och sjukt roliga.
Och de lyckas få mig på bättre humör!

Så ska göra det här en timme till och hoppas att jag kommer i balans igen och kan göra alla måsten,(eller de jag valt till måsten.)

Vi hörs i morgon. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0