Today I celebrate sunday


Efter nattens -27 är det nu bara -8. Men jag säger att jag fryser lite extra och ligger med gott samvete inne i soffan.

Tobias drog iväg till Sälen och jobbade i morse. Känner mig mer ensam och saknar honom mer bara för att det är så långt som i Sälen.

Men jag har lagt beslag på det som fanns kvar i hans godispåse, tagit med min älskade underbara filt och elefanterna och sitter i soffan framför en bra film. Här ska jag sitta och låtsas att jag är bakfull ända till klockan 15!

Hade en mycket trevlig kväll igår med mina brudar! Jag älskar dem, hela gänget!
Sen blev kvällen inte riktigt som jag tänkt och jag tror att det var det som gjorde det, att den inte uppfyllde mina förväntningar riktigt. Konstig känsla. men ändå var det jätte trevligt och alla var så glada. :-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0