Update from Estonia


Egentligen skulle jag berätta om resan från Vansbro till Estland nu, den trötta bilresan, korta tågresan, springturen genom Arlanda och flyget. En historia utan dess like. Men jag spar den till sen när jag kommer hem. Så får ni lite färska bilder från systemkameran också!

Just nu ligger jag på golvet i hotellrummet. Det är hårt och obekvämt. Men jag orkar inte flytta mig 114 dm till sägen. Slut och O.N.T i mina små fötter, eller små och små. Stl 38,5 för sjutton.
En hel dag på mässan inne i Tallinn på nått så sjuk stort köpcentrum. Det har inre gått så bra. Ett smycke har vi fått sålt. Och det var till vår svenska granne i montern bredvid. "Korssymbolen" var tydligen inte uppskattad i Tallinn, vilken miss ..

Är egentligen för trött för att gå ut ikväll. Men jag hänger på gänget en vända, tar några öl och har trevligt. Ska snart in på förfest hos rektorn! ;-) nice, huh?! Haha

Och i morgon går båten hem.
Jag saknar Tobias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0