Vet ni vad jag vet?


Jag vet att man blir en lyckligare människa av solsken! Och jag vet att man mår bättre om man får vistas i den, låta den värma ditt vackra ansikte. Den är helt otroligt underbar.

Önskade att jag hade en skoter, eller att jag var i skidbacken, eller bara en fiskeutflykt med nära och kära denna vackra dag. Men eftersom att så inte var fallet och resten av eftermiddagen var uppbokad kokade jag mig en kopp O'boy, ställde ut solstolen på balkongen, virade en filt om mig och satte mig och njöt av livet en halvtimme . Lyckades slumra till, trots den rätt obekväma ställningen, hörde fåglarna kvittra, det droppade från taken.
Den här tiden är underbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0