Irländsk afton


Igår var det Irländsk Afton på Panget i Nås. Jag hade fått den "äran" att sitta i inträdet. Istället för att göra slut på pengarna som just rasslat in fick jag tjäna mig en slant.

Det var jag Tina, och knotten. Trodde att jag skulle bli tokig innan kvällen var slut. Men det tog inte långa stunden innan vi satt inlackade i myggmedel, hade fått ett mygg ljus och de var som bortblåsta ju senare in på kvällen vi kom.

Det var en rätt så mysig och trevlig kväll.

Nu är jag dressed for succes, tänkte jag säga. Är om inte annat klädd för en långdag på jobbet. I morgon är det loppis i Matildas Lada och fest på logen! Det ser jag fram emot!


TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0