Weekend

Öppnar balkongsdörren, lägger mig i soffan under filten och lyssnar på regnet och tittar på OS. Jag och Maja gjorde en missbedömning vad det gällde öppettider på Matildas loppis. (Men jag hade turen att hinna dit igår i den underbara sommarkvällen i solen och hitta mig riktigt fina fynd!) Tog istället en raggarrunda och satte oss sedan på Håkansson's och smed planer för kvällen. Kvällen som kommer bli riktigt bra som det ser ut, efter att fått en inbjudan till stugfest vid busjön. Chillar ett tag till här under filten innan jag byter från shorts till långbent och fäller upp paraplyt på läktaren i Äppelbo. Fotboll och sedan fest. Det blir en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0