regnig söndag


Trodde att jag skulle dricka bort den hemska smärtan i mitt inflamerade sakvsår på hälen igårkväll på marknadsdansen. Så blev det inte.
Hade så ont att jag inte ens klarade av att ha skon på foten och att gå på två hela kvällen gjorde mig slut i benet.
Trots det hade jag en trevlig kväll. Drack några chill-öl hemma hos Håll och satt framför den lilla lägerelden. Jag och grabbarn, Hulå-grabbarna som firade vinsten mot Äppelbo. fint de.


Nu sitter vi i Uppsälje i hällregnet, helt obakfulla och mår fint med en Kaffekopp i soffan med Magnus.
Mor min plockar snart upp mig för en eftermiddag på Storänget till det sista Spelet och jag i Nåsdräkt. Det gillar jag, bara det slutar pissa ner.



TAKE CARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0