PEACE AND LOVE

Brassestolen i Vardagsrummet, kameran och biljetten på databordet, kläderna upplagda på sängen, plattången på golvet, sminkväskan i badrummskåpet, ölen på köksbordet, väskan att packa i är hos morsan, Solglasögonen i tobias bil i Uppsälje. Så gott som packat och klart! I morgon drar även jag för en grym vecka på Peace&love!

Dock sitter jag med ångesten upp till svaljet. Vill inte krypa ner, försöka tvinga mig själv till sömns när jag vet att ingen ligger bakom rygger. Inga armar som kommer komma runt mig under natten och känna andetagen i nacken. Brukar aldrig ha problem att somna ensam.

Men jag vill inte. Inte ikväll. Jag vill redan vara med dem i tältet på campingen. Somna på de blötfuktiga filtarna och på de dåligt uppblåsta badmadrasserna.

Men i morgon kommer jag. Mer taggad än någonsin. FY FAN
Nu kör vi
för tredje året på peaceand love.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0