Härliga fredag!


Vaknade upp till fågelkvitter och värmeslag efter att solen legat på fönstret.
Huvet var med mig och njöt av vår-livet , men kroppen hängde inte med. Den var seg som ett tuggumi och orkade knappt hålla upp sig själv.

Men efter att varit upp och gått och stått i 12 timmar på mässan i Falun var det inte så märkligt.

Slutade klockan 12 och satte mig i stolen på balkongen och låg på gränsen till drömmarnas land.
Fick samtal från min bror som ville umgås. Vi plockade också upp Robin, köpte glass och åkte till Uppsälje och myste i Solen med Tobias och familjen Andersson ett par timmar. Helt fantastiskt underbart.

Jobbet blev bara tretimmar eftersom det var brist på folk. Min kropp klagade inte, men plånboken gnällde. Fick istället grillat från morsan, tog ett glas vin och hade filmmys resten av kvällen istället hemma på Allégatan.

Nu vaknar vi upp till ännu en vacker dag. Den ska jag höra om Tobias också vill börja på Håkis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0