I can almost see it, that dream I'm dreaming

Sudda sudda sudda bort dem som hugger dig i ryggen när du vänder dig om
Gropen som de gräver kommer dem själv att falla i.
Det rötnaste hjärta har ett helt annat skal



Idag mår jag som, så gott som, en frisk människa ska må. Nog för att jag låter som jag svalt en tomgångsmotor, (inte för att jag egentligen vet hur man låter om man svalt en sådan men jag kan aldrig tro att det låter bra) hostar upp ett och annat ofräsht ibland och kör ett ständigt solo i snorsång. - Annars är det fint som fan! :)

Trodde att jag skulle dö av uttråkning igår. Fram till 21.30 när vi fick lite besök och matsällskap och vi skrattade högt i omgångar. 
Så idag, när jag dessutom återigen är ensam hemma, och jag är den enda som kan så friskförklarar jag mig tillräcklig för att jobba ikväll. score!


Ska se om kylen och fryser har någonting att erbjuda som faller mig i smaken och duger åt fröken Andersson 


Önskar er en trevlig lördagkväll!
TAKE CARE





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0