"inläsningsdagar"


Sådana gillar vi. De dagar man får mest gjort på hela terminen. Ture Word


Sittligger nu framför TV:n i min förvuxna älskade babydress och kikar med ett öga på hockeyn. Något som jag måste börja se som mitt nya intresse nu i slutspels-tider när Tv är bokad varje kväll nu en tid framöver. Fast det är inte så illa faktiskt, det finns ju Facebook.
Nej jag skoja. Det är faktiskt mysigt att sitta och hejja på nu när jag tvingats in i det och faktiskt börjar gilla det.

Tobias snickrar ihop våra nya byråer, medan jag ligger här och tittar på honom.
Jag började igår. Öppnade den tunga kartongen och tog ur beskrivningen, la tillbaka beskrivningen och satt mig vid tv:n.
För våran relations skull är det lika bra att han gör det där själv.


Öjjt! Nu börjar tredje perioden
Tjaråå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0