Nattblogg



Vilken nattuggla jag är. Fast är man inom restaurangbranchen och är hemma så tidigt som kl 02.00 så ska man nog inte klaga. Så jag har det bra jag som är hemma redan kvart i.


Började min morgon med en trip till Valbo kl 8 i morse. En tur som jag sov mig igenom. Vaknade upp när vi parkerade utanför IKEA. Hade då tagit igen mina timmars förlorad sömn och var pigg som en mört och redo för en tur i varuhuset.


Jag har världens bästa, konstigaste, tokigaste, härligaste, knäppaste lillebror. För er som aldrig träffat min pappa så kan jag tala om att han blivit precis som honom.
Vad skulle jag göra utan honom ?
Även idag har han gjort min dag lite extra. Lite extra av allting sådär,  som bara han kan.

Sen fortsatte vi resan till Sandviken och spenderade de sista timmen ute i solen hos vår älskade underbara farfar.
Fikade och firade mina nitton år bättre sent än aldrig.
Sen slängde jag övningsköraren i baksätet och tog själv över gaspidalen för att hinna hem i tid till jobbet.
Jobbet som förövrigt har varit oerhört roligt att vara på i helgen. Det tacka jag alla er "kunder" för. Ni har gjort min helg!



Ska nu försöka hinna klä av mig innan jag somnar



TAKE CARE


image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0